دانلود مدیا و نرم افزار Navitel Navigator v5.0.3.70 برنامه GPS (مسیر یاب) با نقشه کامل ایران آندروید
 
به وب سایت at.ms خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایت مدیا و نرم افزار و آدرس at.ms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:









در اين وبلاگ
در كل اينترنت



   

دانلود همچی

Navitel Navigator v5.0.3.70 برنامه GPS (مسیر یاب) با نقشه کامل ایران آندروید
چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, ساعت 18:12 | | نوشته ‌شده به دست s ali davodi | ( )


 

همگی کم بیش با این برنامه روسی آشنا هستیم...
ورژن 5.0.3.70 تا این لحظه آخرین ورژن این برنامه هست







از عمده تغییراتی که در این ورژن نسبت به بیلد قبلی شاهد هستیم میشه به موارد زیر اشاره کرد:



. اضافه شدن سرویس آنلاین تعاملی جدید NAVITEL.EVENTS
(این سرویس به کاربران کمک میکند تا از اتفاقاتی که سایر کابران در جاده گزارش میکنند نظیر تصادفات رانندگی ، دوربین های کنترل سرعت ، جاده های در دست تعمیر ، ماشین های دچار نقص شده و ... اطلاع پیدا کنند)
2. اضافه شدن سرویس جدید جستجوی تقاطع ها
(به کمک این سرویس کابران میتوانند به سادگی نقطه ای که 2 جاده با هم تلاقی میکنند و یک تقاطع رو تشکیل میدهند را پیدا کنند)
3. پوسته شب برنامه تغییر کرده و در هنگام شب کاربران راحت تر میتوانند صفحه برنامه را مشاهده کنند.
4. اضافه شدن نمایش ناحیه های شهری در منوی جستجوی آدرس
5. پایداری برنامه در هنگام کارکرد و سرعت مسیریابی برنامه افزاریش یافته
6. برخی از باگ ها و اشکالات ورژن قبلی برطرف شده
7.هنگام اجرای برنامه برای اولین بار زبان برنامه از شما پرسیده می شود..این ورژن هم زبان منو ها و هم زبان گفتاری پارسی رو دارا می باشد....
8.در ورژن های قبلی برای انتخاب زبان فارسی منو ها باید کشور Espanol Spanish انتخاب می شد...اما در این ورژن زبان پارسی منو ها در خود زبان Ir persian قرار گرفته
9.کیبورد فارسی اضافه شده(با توجه به فارسی بودن نقشه برای جستجو نیاز به کیبورد فارسی دارید)
10.حجم این برنامه کمی بالاست...ولی اکثر رزولیشن های گوشی های آندرویدی رو پشتیبانی می کند
11.برنامه کاملا کرک شده و مشکلی ندارد
و ..

 

نحوه استفاده از نقشه:


برای استفاده از نقشه، بعد از اینکه نقشه رو دانلود کردین، اون رو از حالت فشرده خارج کنید.
حالا نقشه ها که تعدادی فایل با پسوند NM2 هست رو داخل یک فولدر بریزید و به مموری کارت گوشیتون در مسیر NavitelContent/Maps انتقال بدید

برنامه نویتل که قبلا نصب کرده بودید رو اجرا کنید و در صورتی که برنامه به صورت اتوماتیک نقشه هارو ایندکس نکرد
در برنامه به مسیر "Menu/Settings/Map/User maps" رفته و روی آیکونی که پایین صفحه در وسط قرار گرفته کلیک کنید و و از کشویی که در بالا وجود داره آدرس نقشه هایی که روی مموری گوشی کپی کردید رو پیدا کنید
روی پوشه ای که نقشه ها رو توی اون ریختید کلیک کنید و Create Atlas رو بزنید و Ok کنید تا برنامه پس از اتصال گوشی به GPS نقشه و محل استقرار شما روی نقشه رو نشون بده و بتونید از امکانات بیشمار برنامه از جمله مسیریابی استفاده کنید.

طریقه استفاده از ابزار های فارسی :


برای استفاده از منوهای فارسی در صورت تمایل، بعد از اجرای برنامه به منوی Menu/Settings/Regional Seetings/Language رفته و زبان فارسی رو انتخاب کنید البته اگر همچنان با گزینه زبان فارسی مشکل دارید، هنوز از Espanol Spanish هم میتونید استفاده کنید چون اون هم منو ها رو فارسی میکنه.

برای انتخاب صدای فارسی در صورت تمایل به منوی Menu/Settings/Regional Seetings/Voice رفته و گزینه IR Persian رو انتخاب کنید.

برای استفاده از صفحه کلید فارسی به منوی Menu/Settings/Regional Seetings/Keyboard رفته و گزینه های زبان فارسی و English را انتخاب کنید.
بدین صورت در هنگام نیاز به صفحه کلید ، دکمه IR را در سمت راست صفحه کلید برنامه زده تا صفحه کلید فارسی شود و برعکس دکمه EN صفحه کلید را انگلیسی می کند.

توجه:


1. چنانچه از ورژن دیگری روی گوشی خودتون استفاده میکنید حتماَ قبل از نصب برنامه، ورژن قبلی رو Uninstall کرده و یک بار گوشی خودتون رو ریست کنید و سپس اقدام به نصب این ورژن کنید.

2. بعد از نصب برنامه چنانچه از شما خواسته شد گوشی خودتون رو ریست کنید حتماَ دکمه تایید رو بزنید تا گوشی یک بار ریست بشه و چنانچه پیغامی مبنی بر این عمل نمایش داده نشد شخصا گوشی رو ریست یا خاموش و روشن کنید.

3. فرایند نصب برنامه بر روی گوشی و همچنین ساختن اطلس از نقشه بر روی گوشی های مختلف و با توجه به قدرت گوشی ممکنه کمی زمان بر باشه پس تحمل داشته باشید.

4. برای اولین باری که برنامه اجرا میشه ممکنه برقراری ارتباط و متصل شدن به GPS کمی طول بکشه که البته این زمان نیز بر روی گوشی های مختلف و با توجه به قدرت GPS گوشی متفاوت هست و پس از اولین اتصال دفعه های بعد سریعتر به GPS متصل میشوید.

5. پس از اولین اجرا چنانچه از شما درباره زبان برنامه سوال شد فیلد های تنظیم زبان برنامه رو رو از گزینه Russian به English یا فارسی تغییر بدید.

6. دوستان دقت کنن که نقشه این نرم افزار برای کل ایران به صورت یکپارچه هست و نقشه کل شهر های ایران به همراه کلیه راه های بین شهری همه به صورت یکجا بوده و در اکثر شهرها مخصوصا شهر های مهم و مراکز استان ها جزئیات نقشه خوب و کامل بوده و به مرور و با ارائه نسخه های آتی نقشه ، شهرهای بیشتری به نقشه اضافه شده و نقشه شهرهای موجود نیز بهبود یافته و کامل تر می شود.

7. دوستان به علت اینکه نقشه های ورژن 2.5.0 و 2.5.4 و 2.7.0 این برنامه از روی نقشه های برنامه گارمین تبدیل میشه و به علت اینکه سیستم Address Data در گارمین با نویتل متقاوت هست، Address Data های نقشه گارمین به نویتل تبدیل نشده و نقشه های تبدیلی قابلیت جستجوی خیابان هارو که از منوی Find/By Address صورت میگیره از دست میده. اگر به این قابلیت نیاز دارید بهتره که نقشه های نویتل رو از نمایندگی اون در ایران خریداری فرمایید که قابلیت جستجوی خیابان هارو هم داراست. البته ورژن 2.8.5 نقشه ها که لینک آن گذاشته شده چون نقشه رسمی هست این قابلیت رو دارا میباشد پس سعی کنید از نسخه 2.8.5 استفاده کنید.
8. در هر بار اجرای برنامه پیغامی مبنی بر اینکه به برنامه اجازه اتصال به GPRS را میدهید برای شما نشان داده میشود. چنانچه نمیخواهید این پیغام دیگر به نمایش در آید گزینه سوم "Never Use GPRS" را انتخاب کنید. و همچنین به منوی Menu/Setting/Online Services/Application Update رفته و گزینه Enable Auto Updates رو غیر فعال کرده و کشوهای پایینی رو روی گزینه Forbid قرار دهید.

ورژن های قبلی این برنامه

فايل ضميمه
نوع فايل: rar Navitel Navigator 5.0.3.70 .part01.rar (4.77 مگابايت, 3649 نمايش)
نوع فايل: rar Navitel Navigator 5.0.3.70 .part02.rar (4.77 مگابايت, 3302 نمايش)
نوع فايل: rar Navitel Navigator 5.0.3.70 .part03.rar (4.77 مگابايت, 2956 نمايش)
نوع فايل: rar Navitel Navigator 5.0.3.70 .part04.rar (4.77 مگابايت, 3160 نمايش)
نوع فايل: rar Navitel Navigator 5.0.3.70 .part05.rar (4.77 مگابايت, 3073 نمايش)
نوع فايل: rar Navitel Navigator 5.0.3.70 .part06.rar (4.77 مگابايت, 3080 نمايش)
نوع فايل: rar Navitel Navigator 5.0.3.70 .part07.rar (4.77 مگابايت, 3042 نمايش)
نوع فايل: rar Navitel Navigator 5.0.3.70 .part08.rar (2.60 مگابايت, 2547 نمايش)

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->